Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2009 22:44 - LOVE NEVER DIES...
Автор: metamorphose Категория: Лични дневници   
Прочетен: 660 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.03.2009 19:10


                  image 

...и като вълк пред мириса на хора, 
ще бъда предпазлив, ще се напрягам, 
езика си ще сдъвча от умора 
и все едно - ще избягам... 
...не можеш да ме стигнеш даже с мисъл, 
познавам и отрова и капани,  
ще виждаш, с нокти по снега съм писал, 
но няма да ме хванеш... 
...ще се скрия в сърцето си както знам, 
с орисия, пак да остана, пак да се скитам сам, 
ще зария спомена в ямата... 
и ще свикна с мисълта, че те няма... 
по вълче време сам ще те открия, 
до тебе като сянка пак ще тичам, 
и  впил в луната зъби ще завия, 
от яростта, че още те обичам...
 

image

Sleep All Day. Party All Night. Never Grow Old. Never Die. It`s Fun To Be A Vampire.

                LOVE NEVER DIES...





Тагове:   love,   NEVER,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: metamorphose
Категория: Лични дневници
Прочетен: 69369
Постинги: 68
Коментари: 9
Гласове: 125
Архив